..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Friday, December 31, 2010

selamat jalan 2010

gambar: google


Ambang 2011 makin terasa terutama di Malaysia yang bakal membuka tirai 2011 kurang dari 2 jam lagi ke 12 tgh malam... Pahit manis 2010 bakal dijadikan kekuatan untuk terus hidup. 2010 juga banyak mengajar teratakindah dalam menjadikan dunia pemblogan ini sesuatu yang unik walaupun usia Teratakindah.com sudah menjangkau 3 Tahun. Juga pengenalan serius dengan syarikat pengiklanan internet Nuffnang. Juga pengenalan dengan serius blogger-blogger tegar yang datang dari pelbagai latar belakang terutama blogger photographer yang banyak membantu dalam mendapatkan skill berfoto dalam menjadikannya sesuatu hobi baru.

gambar: dari google

2010 ini juga teratakindah telah membentuk sebuah team photoshoot yang terdiri daripada 3 admin iaitu mr.cayril dan mr.hashim. Penggiatan aktif dalam dunia foto ini mendapat perhatian beberapa individu untuk sama-sama turut serta dalam dunia foto ini.

Align CenterpixelBUROK photography group

Terima kasih juga teratakindah ucapkan kepada semua pelawat yang tidak jemu-jemu melawat Teratakindah.com disamping menjadikan dunia blog sebagai medium alternatif kini... Selamat datang 2011!!!!!!!

2 comments:

ZuRaWiTa AhMaD said...

selamat thn baru....moga berjaya dlm photography

Teratakindah said...

tq zura.... selamat tahun baru!!!