..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Tuesday, December 21, 2010

Kenduri..kenduri..kenduri..

Assalamualikum semua... waa lamanya teratakindah tak menulis... rindu plak kat dimensi elektronik nie.. sory la bz skit sampai xsempat nak mlawat rakan blogger dan xsempat nak update blog..dah berhabuk sgt..

Permulaan entry teratakindah berbesar hati dan mengucapkan Selamat pengantin baru kepada mereka yang baru saja mendirikan rumah tangga khususnya kepada rakan teratakindah Pasangan Elly dan juga Pasangan Aliza yang mendirikan rumah tangga mereka pada sabtu (18-12-10) lepas. Kalau musim cuti mesti penuh dengan rumah-rumah kenduri. Siap la minyak kereta nak kesana kesini.. Teratakindah ingin berkongsi kenangan hari bahagian mereka dihari yang sama ditempat berbeza.. Agak terkejar-kejar jugak lah teratakindah nak pergi kedua-dua majlis dalam jarak perjalanan yang agak jauh.. jom layan gambar sikit.upload skit jeee..









Wedding Elly+Salleh






Wedding kak Aliza

2 comments:

me3rma said...

smart dah nieh mr.teratak indah..nice..

Syam said...

En Anas bile lagi? hehe