..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Thursday, December 30, 2010

Tahniah skuad muda Malaysia....

Gambar: Metro - kegembiraan anak tempatan menjulang piala suzuki AFF

Setinggi-tinggi tahniah buat skuad Malaysia apabila berjaya menamatkan 14 tahun kemarau Piala Suzuki AFF keperingkat tertinggi. Bermain dengan satu pasukan dengan satu harapan membuahkan hasil walaupun hanya mencatat kekalahan di padang Bung Karno, Indonesia 2-1 tetapi dengan berbaki agreget 4-2 menjadikan Malaysia layak menjulang Piala rebutan Asia Tenggara itu.

Berhimpunnya lebih dari 100 photographer dan ribuan pengunjung membanjiri KLIA hari ini bagi memberi laungan tahniah kepada wira negara. Malaysia yang memenangi Piala Suzuki AFF menambahkan koleksi piala apabila Safee Sali dijulang sebagai penjaring terbanyak perlawanan.

Tahniah anak-anak muda Malaysia.. Tahiah juga kepada jurulatih K. Raja Gopal dan seluruh yang terlibat menjulang nama Malaysia ke peringkat Antarabangsa. Teratakindah bangga dengan kebangkitan anak tempatan.

No comments: