..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Tuesday, November 9, 2010

Selaput Dara palsu?


Lepas satu...satu...kepandaian kurniaan Tuhan disalah gunakan orang asing nie.. sehinggakan selaput dara pun dijual dipasaran..kononnya bagi mendapatkan keaslian malam pertama. teratakindah menyeru kepada semua rakyat Malaysia jgn la terlibat dalam memperdagangkan benda haram nie...

sumber: google

Para anggota parlimen konservatif Mesir menyerukan larangan mengimport alat selaput dara buatan China. Seorang tokoh agama juga telah memfatwakan agar pengimport atau pengguna alat itu ditangkap.

Alat bernama Artificial Virginity Hymen itu diedarkan oleh perusahaan China, Gigimo, dengan harga 30 dollar AS. Alat itu membantu wanita yang baru mendirikan rumah tangga untuk mengaburi suami bahawa dia masih dara. Alat itu akan mengeluarkan cairan seperti darah jika dimasuki alat kelamin lelaki.

Gigimo mengiklankan produknya di seluruh negara-negara Arab. Sebagian besar warga Timur Tengah masih menganggap dara adalah wajib dimiliki oleh bakal seorang isteri.

Sheik Sayed Askar, anggota Persaudaraan Muslim Mesir yang duduk dalam komiti parlimen bahagian keagamaan berkata, alat itu akan menarik ramai para wanita Mesir untuk tidak menjaga kesuciannya. "Akan memalukan parti berkuasa jika mengizinkan produk itu masuk di pasaran," katanya.

Tokoh agama terkemuka Mesir, Abdel Moati Bayoumi pula berkata, siapa pun yang mengimport alat itu harus dihukum. "Produk ini mendorong hubungan seks terlarang. Islam melarang hubungan ini kecuali dalam pernikahan," kata Bayoumi.

Produk itu juga menjadi pembicaraan heboh di dunia blog dan website berita Mesir. Adakah ianya sudah ada dinegara kita?? harap pihak berkuasa lebih pantas menanganinya...Teratakindah fahamkan produk haram ini berjaya menembusi pasaran haram di Indonesia.

Sumber : kompas

10 comments:

laskar rainbow said...

macam2 la dunia akhir zaman nie...
masyaAllah...

CETUSAN SEIKHLAS RASA said...

Bila dunia semakin tua... manusia semakin nyanyuk dan terciptalah benda2 karut marut seperti selaput dara palsu... Kepada yang beragama Islam... jangan dekati maksiat!!! Dekatkanlah dirimu dengan agamamu...

Mashe said...

eee.. buduh nya!

Cik Diana said...

ish2.. mcm2 lah kes skunk nie..

Zaheeyah said...

mcm xda kerja lain daaaa... ni lah kalo orang dh putus idea...

Teratakindah said...

macam-macam...harap2 ianya diambil serius..tkt merebak sampai ke Malaysia..

Aida Azryn said...

Adeh~ ada jugak jual yang tu~ haish~

SiQaH HuSSiN said...

ish macam2 lah sekarang nie,,dah makin mengarut produk2 yg ada..

Wahida Nasution Thakhrim said...

macam2 la diorang cipta.. benda mcm ni pun boleh dibuat.. perkahwinan pun boleh dianggap benda mudah..

MagikaKotak said...

lmao la sapa buat tu..zzz