..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Thursday, November 25, 2010

Flora Fauna Semungkis part 2...

Terima kasih kepada semua pelawat yang sudi komen gambar2 "Flora Fauna Semungkis part 1" tempoh hari.. mintak maaf kerana gambar sikit je..kali ne teratakindah ingin berkongsi sekali lagi gambar2 yang tak sempat post pada entry yg lepas..jom layan...










9 comments:

aZuRa AhMaD said...

cantik la air tu...leh kongsi ilmu hehe?camna cara nak amik gambar camtu..

teratakindah said...

ok nak dapatkan pic air yg cantik first perlu ade Tripod... pastu pastikan setkan aperture f8-f10.. shutter speed slow (1saat kebawah).. pastikan kuantiti cahaya sekeliling kurang (senja atau awal pg) pastikan arus air deras dan berkocak.. pic saya tu xbrape nak jadi sbb air slow.. bleh jgk try kat pantai..lagi nice..nmpak mcm lautan kapas..

AiDa AzRyN said...

lawo gambo~ hehe~

teratakindah said...

tq aida... tp xde la standing photographer diluar sana... sy men tekan je..tau2 jadi..saya pun post la ke sini..

Sasa Al-Sharif said...

cantik. nampak nyaman ja suasana di situ :)

teratakindah said...

hee..mmg nyaman..lepas hujan..berkabus je pagi tu

aZuRa AhMaD said...

oo..tq....leh la praktik pasni...hehe

teratakindah said...

cantek...slamat mencuba

mizct10 said...

cantik sgt pic2 ni...