..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Sunday, November 28, 2010

Balik Kampung

Hujung minggu datang lagi.. kali ni teratakindah menyambut kedatangan ujung minggu di Lebuh raya utara-selatan PLUS. perjalanan yang mengambil masa yg agak lama membosankan lagi dgn cuaca buruk melanda utara tanah air. Hujan lebat sekitar Ipoh sehingga ke Pulau Pinang mejadikan perjalanan trafik agak perlahan.

Sebelum itu teratakindah singgah ke Teluk Intan, Perak atas urusan kerja. Bukan urusan peribadi tapi, urusan my dad.melawat tapak projek yg hampir siap hasil jagaannya... Macam biasalah mylensa turut menjadi peneman yang setia. tapi sikit je snap-snaping sebab xbekesempatan..cuaca tidak menentu jadi, snap dalam kereta je laa..

Ok lah teratakindah nak rehat la...japgi nak balik KL... daaa...


menara yg mencondongkan dirinyer...

7 comments:

AiDa AzRyN said...

sekarang ni musim hujan je kan?hmm

teratakindah said...

hmm betul tu...akhir2 thn nie ujan jer..

nama.aku.lynn said...

laaa..awat tak habaq??cek dok teluk intan...hahhaa..*first tyme masuk sini..best!=)

Luffy said...

dok teluk intan erk?? membe de dok situ...huhu

teratakindah said...

eh xlah..teluk intan salah satu projek my dad la..projek tu dah siap aritu datang melawat je.. saya asal KL kampung mak ayah kat kedah..

afzan said...

ingat pisa je ada menara condong ye tak?

saiazuan said...

hehe da lma x g kt tmpt menara condong tu..