..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Friday, March 4, 2011

Fazura..pakai silikon besarkan Payudara?


Pelakon terkenal dengan watak lemah lembut, Fazura menggemparkan ruangan utama akhbar kosmo edisi 4 mac 2011 dengan dakwaan membuat proses pembesaran payudara. Seperti artis barat yang dah karat, xpenah puas dengan diri sendiri sampai sanggup menggambil risiko memperjudikan nyawa semata-mata mendapatkan tubuh badan yang ideal. Betul ke dakwzan tersebut??

Jom kita terjah akhar kosmo sikit....

kredit to google:Fazura

KUALA LUMPUR - Pelakon terkenal, Fazura menafikan sekeras-kerasnya dakwaan bahawa dia telah menjalani pembedahan untuk membesarkan payu dara.

"Ia cerita bodoh tidak masuk akal," katanya ketika ditanya mengenai perkara itu pada sidang akhbar pelancaran pewangi Herve Leger keluaran produk kecantikan Avon di sini semalam.

Fazura atau nama sebenarnya Nur Fazura Sharifudin, 27, dituduh melakukan pembedahan tersebut oleh sebuah laman portal hiburan, Ohbulan.com.

Portal tersebut mendakwa, silikon di dalam payu dara pelakon itu pecah menyebabkan dia terpaksa menjalani rawatan di Hospital Serdang dekat sini pada 1 Mac lalu.

Fazura yang kini menunggu kelulusan visa untuk ke Mekah bagi menjalani penggambaran drama Tahajud Cinta menegaskan, fitnah itu cukup mengaibkan namun dia memaafkan orang yang telah memfitnahnya.

Hah dah terangkan? Teratakindah nak berpesan jangan la mencuba perkara-perkara yang boleh mengancam nyawa sebegini.. Mane la reporter2 ni dapat info pasal Fazura ni yer? jgn fitnah orang..xbaik...Pesanan ikhlas dari Teratakindah.com

8 comments:

Cayril Ikhwan said...

"Amboi panjangnye kopek" sedutan petikan dalam Hantu Kak Limah Pulang RUmah

Teratakindah said...

hahaha

Aida Azryn said...

macam2 hal skrg ni.. haish.. =.=

Teratakindah said...

mcm2 fitnah berleluasa skng nie...

Sarah Sylph said...

fitnah2 ni bile la nak berakhir gamaknye...

perjalanan pulang said...

besarlah bagus

Anonymous said...

wangi btul tetek tuu.. nk cium...

Sophie said...

ahahaah... best what..