..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Tuesday, March 8, 2011

Proton R3 Satria Neo!!! gempak beb...

Gambar:mr.google


Revolusi permotoran negara kian lama kian mendapat tempat dihati rakyat Malaysia.. Walaupun sekadar kerjasama erat outomobil negara dengan syarikat permotoran luar, Malaysia juga berjaya mengorak langkah setapak demi setapak.. Entry kalini teratakindah petik dari akhbar kosmo edisi selasa 8 mac 2011.. Malas nak tulis panjang...jom la kite baca skit petikan tersebut dan gambar-gambar yg bakal membeliakkan mata memuncungkan mulut2 anda yang mlihat..hehe

Gambar:mr.google

KUALA LUMPUR - Sukan permotoran merupakan antara strategi utama yang bakal diberi tumpuan bagi meningkatkan jenama Proton, kata Pengarah Urusan Kumpulan Proton Holdings Bhd. (Proton), Datuk Syed Zainal Abidin Syed Mohamed Tahir.

"Sukan permotoran merupakan platform yang membolehkan pembuat kereta itu mempromosikan jenama dan meningkatkan kesedaran dalam pasaran baru dan berpotensi selain menjadi tempat ujian yang bermakna," katanya.

Beliau berkata demikian menerusi kenyataan bagi mengumumkan harga baru Proton R3 Satria Neo di sini semalam.

Menurutnya, model Proton R3 Satria Neo itu dibangunkan untuk keseronokan memandu yang dinamik dan ia dijual pada harga RM79,797 atas jalan termasuk, cukai jalan dan insurans.

R3 Satria Neo dibangunkan oleh Bahagian Permotoran Sukan Proton menerusi jenama Race, Rally, Research (R3) dan kereta itu itu mudah dikenali berdasarkan warna merah menyala di bahagian luar dan bumbung hitam.

R3 Satria Neo merupakan lanjutan kepada pembabitan Proton dalam perlumbaan motor dan melaluinya ia dijangka dapat memenuhi permintaan pelanggan dan peminat yang mahukan kenderaan yang dibangunkan khusus untuk prestasi selain kegunaan harian


.Gambar:mr.google

4 comments:

DPLI - IT KHAIRIL IKHWAN said...

ada macam fl aku tak

Teratakindah said...

haha FL ko lagi best...

Puan Kutu said...

smart2..hehe

p[A]n[A]d[0]L© said...

mmg semat siot ar keta nie..
mcm nak rembat satu lak..
hahaha