..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Saturday, March 26, 2011

santai Sabtu...

starbucks

Assalamualaikum semua blogger!!! hehe...salam hujung minggu teratakindah ucapkan kepada penggiat dan penganalisis ruangan elektronik nie... hujung minggu datang lagi... Hari sabtu yg bakal melabuhkan tirai beberapa minit je lagi nie, meninggalkan secebis kepuasan bercuti...hanya berbaki 1 hari utk kita semua kembali menunaikan tugasan harian mencari sesuap nasi...

Hari sabtu yang terik di lembah kelang sgt memeningkan kepala..ye la panas sgt..itu la kuasa Allah kan? bertempat di starbucks Teratakindah dan Lady'd menghabiskan masa lapang kami dengan aktiviti cuci mateee..hehe minum petang sambil berinternet disempitan wktu.. mesti ramai yang mengate kami..yela mcm la kat umah xde internet... bukan camtu tapi itu la resam pandang ke timur... kalo masyarakat China dan Jepun bleh bawak buku masuk dalam LRT, kali ni teratakindah berlaptop masuk ke kedai kopi utk mentela'ah..bagus kan??

ok laa..jom layan gambor skit....

Starbucks

starbucks

starbucks




2 comments:

apisv2 said...

salam,
mengunjungi rakan2 blog;)
slmt berkenalan,
blog apisv2

Rose wardah said...

nanti tlg kim salam kat diyana ek..dh lama xjumpa dia=)