..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Saturday, December 4, 2010

MAHA 2010 vs Photoshoot...

Suasana panas terik pada petang Khamis menjanjikan suatu kepuasan kepada teratakindah untuk melaras gear lensa yg kian hari makin berhabuk.. hehe.. MAHA yang bakal melabuhkan tirainya hujung minggu nie memberi peluang kepada peniaga dan pengusaha kecik, sederhana hinggalah kebesar menonjolkan hasil produk.. Festival MAHA yang juga festival terbesar di Asia ini, mencatatkan jumlah pengunjung setakat hari ini (jumaat) lebih kurang 2 juta pengunjung.. Teratakindah sekejap je di MAHA sbb letih kepanasan la.. jom layan sikit gambar2 terpilih.


Lady'd bersama payung pelangi




Gubahan cili

Gubahan Terung

10 comments:

Tieka Nadira said...

beznya pegi MAHA =)

Syam said...

Nice pictures! ;)

teratakindah said...

tq syam... hehe best la jgk tieka.. tp ramai org..panas terik plak tu..

Halia Kentang @ Annpaan said...

naiiss pic

Cayril Ikhwan said...

Maha aku gambar binatang2..Maha engkau gambar buah buahan

peah @ peps said...

shot payung tu..mmg tersangat la cantik...

Cik Peah suker all your pictures...

New Entry: 1 Utama Christmas Decoration
New Entry: Rania...Evening Click Click

aZuRa AhMaD said...

shot payung tu cantik sgt...nmpak awan...cara camni camna lak...korek ilmu lagi nihh..hehe..

beznya pi MAHA...kalau dkt...mesti pi...

teratakindah said...

cara snap pic awan..simple jer..cume setkan shutter speed tinggi sbb bila siang/pns terik kuantiti chy tinggi..pastu setkan aperture f8-f20.. pastikan gambar tak terlalu cerah..set ikut kesesuaian..edit skit kat photoshop untuk timbulkan corak awan tu...

aZuRa AhMaD said...

oo...photoshop tak pandai...hehe..nak kena belajaq

atieshariffuddin said...

like pictures.. :) cam dlm mjlh sayur.. hee~