..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Thursday, December 16, 2010

Tayangan Perdana TRON:Lagecy






Assalamuaikum... entry kalini teratakindah nak membawa semua blogger intai2 sepanjang perjalanan teratakindah dan mr.cayril di Sunway Pyramid bersempena Tayangan Perdana TRON:Legacy yang dianjurkan oleh Nuffnang dan TGV... Terima Kasih Teratakindah ucapkan kepada Nuffnang, sudi menaja 2 tiket Tayangan Perdana tersebut.. Macam biasalah mylensa tetap melaraskan shutter untuk kenangan tersebut.. Walaupun sedikit kekecohan dipintu masuk pawagam apabila semua peralatan digital harus dikuarantin dari masuk ke pawagam termasuklah badan kami di scan macam PENJENAYAH tetapi ia tetap menjanjikan tayangan terbaik..

Cerita yang penuh dengan teknik2 CGI ini mendapat perhatian apabila ia didatang dalam versi 3 Dimensi. Jalan cerita yang menampilkan seorang anak kepada tuan syarikat pengeluar permainan video ini telah memasuki dimensi digital dalam usaha mengembalikan keadilan syarikat tersebut. Ikuti setiap perjalanan buat pertama kalinya ia menjejak kaki ke dunia Digital dalam TRON dipawagam bermula hari ini...Teratakindah beri 3 setengah bintang untuk cerita TRON:Lagecy..


Mr.Cayril mencuci lens






tiket TRON



minum dulu sebelum balik..





8 comments:

Myra Ayreen said...

ape macam cite nye ? best tak ? hahaha

AiDa AzRyN said...

whoa! bestnye tgk tu! @_@

nama.aku.lynn said...

best x?

teratakindah said...

best jgk..banyak aksi...xrugi!!

me3rma said...

nak pegi tengok gak..promo cita cam best ja..rugi nie kalu tak berkesempatan..huuu

teratakindah said...

hah tgk jgn xtgk..tp jgn bwk DSLR kang kene sekat plak..hehe

afzan said...

itu sudah pasti, takpe seludup sikit2 diorang tak nampak

teratakindah said...

hehe..tapi kalo TGV sunway siap die scan tau..mcm kat airport lagi...henfonpun kene bungkus n diorang simpankan xbagi masuk...walaupun henfon 3310...