..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Tuesday, December 28, 2010

Lazer oh lazer..

dari:kosmo - SEDUTAN video menunjukkan penjaga gol Malaysia, Sharbinee Alawi terkena pancaran laser hijau (dalam bulatan) semasa perlawanan menentang Indonesia di Jakarta baru-baru ini.

Piala Suzuki AFF sudah tiba diperingkat kedua esok. Rakyat Malaysia khususnya penggemar sukan tanah air khasnya buat penganalisis sukan mula menbuat andaian sapa berhak menjulang piala yang menjadi rebutan antara Indonesia dan Malaysia.

Entry kali nie masih dalam demam Piala Suzuki.. Hangat diperkatakan Media tentang provokasi yang berlaku perlawanan akhir bahagian pertama Piala Suzuki di Bukit Jalil baru-baru ini. Antara yang mendapat perhatian adalah insiden Lazer. Malaysia mendapat tamparan hebat dari Media Indonesia atas beberapa penyokong menggunakan lampu Lazer yang boleh mengakibatkan gangguan semasa perlawanan, tambahan pula ketika itu Indonesia berhadapan tendangan percuma diluar kotak penalti. ianya juga dikatakan punca kekalahan teruk pasukan Indonesia.

gambar: blog mr.cayril...

Menurut berita di akhbar kosmo, menerusi salah satu blogger mengatakan bahawa insiden Lazer ini telah berlaku di Indonesia baru-baru ini, ketika Malaysia tumpas 1-5 keatas Indonesia diperingkat kumpulan , Penjaga gawang Malaysia ketika itu Sharbinee Alawi.

Ayuh Malaysia..kuatkan mental dan fizikal untuk memulakan aksi di padang Bung Karno walaupun lautan merah disekelilingmu..Jalur gemilang sentiasa menjadi pembakar semangat didada setiap pemain..

1 comment:

Cayril Ikhwan said...

ayuh..pastikan semua rakyat beli laser..kita laser semua mulut indon...