..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Thursday, December 2, 2010

Kekalahan aib pasukan tempatan..

gambar dari google

Piala Suzuki yang baru membuka tirai menyaksikan 8 Pasukan terbaik asia tenggara beraksi diatas padang dengan 1 matlamat utk membawa nama negara ke kancah Antarabangsa. Permainan hambar melanda pasukan tempatan dengan kekalahan agak memalukan keatas Indonesia 5-1. Kelonggaran bahagian pertahanan Malaysia menjadi satu punca kemenangan besar keatas Indonesia. Lebih memalukan lagi apabila gol sendiri pada minit ke 22 perlawanan.

Gambar dari goolge

Piala Suzuki tahun ini juga menyaksikan Laos yang juga sebuah pasukan keldil rantau ini mempu mengikat Thailand 2-2. Begitu juga Pasukan Filipina mengheret permainan ke wisel penaman dengan catatan seri 1-1 keatas Singapura. Adakah ianya suatu petanda pasukan-pasukan ini diambang kebangkitan? Apakah kita mampu memulihkan maruah pasukan yang makin dihimpit dengan kejatuhan mendadak selepas pulang malu di arena sukan asia tempoh lalu.. Bangkit Malaysia!!! bangkit!!!!

2 comments:

cik hani said...

bangkit malayia bangkittt!!!

Teratakindah said...

yeahh bangkit!!!!!