..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Sunday, August 22, 2010

Kuala Lumpur 4,30pagi!!

nyam..nyam di Oldtown

Assalamualaikum semua...selamat berhujung minggu..waa sedar tak sedar kita dah masuk penggal ke dua bulan ramadhan.. semoga puasa tahun nie berjalan lancar..


Teratakindah sekali lagi menghabiskan masa malam minggu bersama dua rakan Photoshoot...Mr.Hashim dan Cayril detox. Kemana lagi kalo bukan di Oldtown danau kota.. Sangat buzy di malam minggu dibulan ramadhan nie.. Jem sangat...Kami menghabiskan masa di oldtown dari jam 11.30pm hingga jam 1.30am sebelum kami mendapat idea untuk terjah bandaraya kebanggaan rakyat Malaysia, Kuala Lumpur..Kami jalan-jalan KL sehingga jam 4.00am dan terus balik umah makan sahur..

Mr.Hasham melaras shutter speed..
Cayril bersama lensanya..

6 comments:

eqbalzack said...

belum ada kesempatan bersahur kat luar...

nak try juga nnt...

Nur Hawa Mohd Zin said...

dulu time belajar selalu sahur kat luar..tapi dah duk umah ni sahur kat umah jerk...heheh

teratakindah said...

xpe sahur dimana2 pun sama je..yang penting keiklhas utk menjamah makanan utk beribadah keesokannya.lagi bgs sahur kat umah tau sbb sahurpun salah satu idabat.rumahku syurgaku...time kasih sbb jadi pembace setia...teratakindah sgt hargai....

Nur said...

salam
rajin ya pegi mkn kat Old Town
aku dah tak pegi dah sejak org
kata jumpa kaki katak.. entahlah

selamat berpuasa..

Fatin Aliyya said...

lmnyer x g oldtown rnd lak kt old town.huhu

cmt berpuasa.:)

teratakindah said...

hehehe jom oldtown..kumpulkan org2 kampung..kite serang oldtown hehe