..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Monday, August 2, 2010

Hujung minggu..

Lady'd

Hujung minggu yang indah menyaksikan sang mentari memancarkan sinarnya dengan angkuhnya sejak awal pagi. Teratakindah mengambil kesempatan hari yang ceria dengan aktiviti jalan-jalan cari makan....hehee..




Destinasi pertama teratakindah pada hari ini (1 Ogos 2010) ialah ke jusco AU2 bersama Lady'd dan adiknya (Nad). Kemudian dengan berpakaian tak ubah macam hendak ke "Town" tu, kami ke Taman Tasik Titiwangsa. Pada mulanya mau cuci mata jer..tapi last2 sampai je situ kami men Badminton.. Seluar jeans menjadi mangsa...hehee...



10 comments:

mida said...

waa...ta ajak pun..

Teratakindah said...

hah..jom sabtu nie..hehehe

zana said...

cantek lagi adek lady-d (nad) drpd lady -d.
am i rite??

Teratakindah said...

alo semua ciptaan Allah tu cantik2 belaka...kenapa manusia terlampau opses dengn kecntikan??kecantikan bukan la suatu hakiki... kalau semata-mata kecantikan diletakkan ditempat yang tinggi mana pergi kesucian cinta yang diperagung-agungkan tu? carilah cinta sejati...

zana said...

Tp i think , u nie like cari gurl yg cantek2 je...
cinta sejati by me is..cinta yg dipenuhi kaseh sayang but under control..means,suci dr zina..xkire la yg ringan2 ke..heavy lg la kne jauhkan..rite?
seorg kekasih sejati akn melindingi gurl dg baek & jg kepercayaan yg da diberikan lg2 fmly..
sorry if ape sye ckp ni wat awk trase..but this is my opinion..
ktekan 1 malaysia..negara demokratik..
coz sye bg opinion berdasarkan my past experiene...soo bad u know..huh!

Teratakindah said...

bagus la kalo difikirkan begitu...tapi ramai yang celik tapi buta hati..cube baca tetul2 petikan yang saya bagi tu balik..saya suka guna ayat bombastik xtau la kalau ada lagi org xfhm..ataupun bahasa saya tu tinggi sangat.. dah terang2 cakap "kecantikan bkn suatu yg hakiki"..xfhm2 ke? bia jadi bodoh yg berakal..fhm maksud sy?

Teratakindah said...

1lagi saya nak pesan..ingat saya ni gentar ke dengan tohmahan pasar yang cik zana lemparkan tu?? bahasa menunjukkan bangsa. Jangan disebabkan kenangan pahit anda menjadi titik tolak untuk anda menghukum orang lain.. sbb tu la melayu makin mundur...sbb ade org berperangai seperti ayam berak kapur.. Org jahat xsemestinya jht buat selamanya...kalaulah org yang keluar penjara yg dah insaf terjmp perangai sedemikian(fkr sendiri), xmustahil die kekancah asal dulu..

zana(cube u terbalikkan name i nie...heheheh) said...

hey "macho man"! rileks la...
nape u nak melenting sgt nie?i x ckp all mcm 2..u yg X PAHAM BAHASA OR BAHASA YG I GUNEKAN NIE ARAS TINGGI SGT2? ke u yg over touching ni?...cool ok..for u, BIA JD BODO BERAKAL,TP JGN JADI CERDIK BEGIK..
ANYWAYS...MYBE I TAU WHY U MELENTING SGT2...COZ I CKP UR LADY- D X CANTEK KOT..
sorry sgt2 coz terlampau jujur bg komen..
to all man..i xpenah ckp yg i samekan all man ni..jus wanna share my opinion & experience..
hope u n lady-D sampai akhir hayat...INSYAALLAH.
CHALO SAYANG...AHAKSS.

Teratakindah said...

xpenah seumur hidup memandang kecantikan suatu isu untuk bercinta n dicintai..kecantikan hanya luaran. ingin hidup bahagia untuk selamanya.. untuk kongsi masalah itu suatu yg normal bagi saya.tapi bila saya dilemparkan fitnah mencari perempuan cantik semata2 itu saya pertahankan... ingat, dalam pejuangan Rasulullah menentang latnatullah xpernah baginda menggunakan kekerasan dan menyinggung perasaan pihak lawan..walaupun ianya benar..inikan pula tidak.. jgn buat camni lagi...kecantikan hanya suatu bonus..saya xsangka masih ada serangan peribadi yang agak bacol camni..kalau benar, cube kedepan bertentang mata..

Teratakindah said...

"Tp i think , u nie like cari gurl yg cantek2 je..." kepada yang berkenaan, cube bagi perkataan ni pada rakan @ bapak anda..apa riaksi mereka? saya cabar kepada yang berkenaan.... dan tolong rungkaikan "i xpenah ckp yg i samekan all man ni.." banda ni.. dan muhasabah diri, cuba anda bezakan kedua-dua tohmahan xbermoral anda nie... adakah anda dikalangan "cakap xserupa bikin" atau "kesilapan teknikal".. selamat berpuasa dan selamat beramal...