..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Tuesday, August 24, 2010

Alahai Babi utan...

Assalamualaikum sume...hah entry kali nie agak mencabar skit..kali ni nak cite pasal binatang yang sentiasa menjadi ejekan umum lain xbukan BABI!!!!Kisah ni berlaku ahad yg lepas mase teratakindah nak keluar rumah gi jalan2... kereta kesayangan berada diluar..yela nak keluar ketepun duk luar la.standby nak ronda2 KL.

Terkejut dan terkedu bila terserempak dengan 2 ekor babi diatas bukit berhampiran kereta kesayanganku..adus risau siot... jenuh nak halau.. Yang best nye die siap jeling lagi.. Baru nak bukak silat dah cabut lari kedua-dua ekor binatang haram tu.

Dengan panic bercampur berani plus kecut, teratakindah menyeluk poket mengambil Nokia E72 untuk tangkap gambar binatang tu...Nak kuar DSLR xsempat sebab ade dalam kete..aduss.. nie la gambar yg xbrape clear dr henfon 5MP tu... bukan nak promote produk Nokia k...tapi lu pikir la sendiri...Assamualaikum...

Kelihatan Myvi SE ku dalam keadaan bersedia untuk keluar bersiar-siar

hah tengok la binatan-binatang haram nie...nasib bek la xturun...jenuh nak samak beb

13 comments:

SizZLing SuZai said...

salam..

huhuhu...kalau x bkn awk je kna samak..
kete putih tuh pon kna SAMAK gak..haha ^^

teratakindah said...

mlm kang nak pasang mercun banyak2 bia binatang tu takut skit..

LyNn HaMzAh said...

nie kat area mana nie? macam mana la boleh ada binatang tu kat situ...

teratakindah said...

taman seri gombak...depan umah nie bukit+hutan... dah mcm safari la..mcm2 binatang ade silap2 dinosaur plak kuar lps nie..wahaha

-haLi3isa a.k.a L3ha, MY- said...

ish3. naseb bek ndak mengejar~ hehehe. atau terjun kat atas kereta~ heheh.

Anonymous said...

SALAM ANAS...
LAME XJUMPE..SIHAT?
SELAMAT BERPUASA...
TAKE K ALWIZSSS.....

Booth Penyedut Toksin Cayril said...

huhu...awat tak tangkap...boleh kita buat SATEEEEE...

teratakindah said...

buat salai pun sodap....hahaha

Nur Hawa Mohd Zin said...

huhu...nape boleh terlepas ni? ish..ish..

Aanis Kamaruzaman said...

hahahaha~ if awk bkk silat, agak2 sape yg lari nnt? hahhahaa~

teratakindah said...

kalo bukak silat, saye la lari..sbb silat saye tu silat olahraga..berlari la jawabnye..wahaha

diana said...

goreng pon sodappppp!!
hahhaa..

teratakindah said...

hahaha....meh le ramai2 ke sri gombak...kite buru binatang tu..kite wat kenduri..wahahaha