..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Wednesday, August 25, 2010

The best photo minggu ini...


Duta Teratakindah

Posing lagi....walaupun kesihatan Lady'd tidak mengizinkan beliau tetap tidak menghampakan myLENSa teratakindah...
(klik pada gambar untuk dapatkan dimensi lebih jelas)





Bila tengok langit nie..damai je rase...jom tenung lame2..xpe xbatal pose...jgn tenung air tasik tu dah le...kalo bln pose nie air tasik pun nampak macam air tebu..uishh sedapnye...








6 comments:

Nur Hawa Mohd Zin said...

boleh lah amik pic awe pulak nanti...heheh

teratakindah said...

hehe....bleh jer..jadi model pakaian dihari raye...haahh menarik tu

Nur Hawa Mohd Zin said...

tambah menarik dengan pakaian busana muslimah di hari raya...i like,,heheh

teratakindah said...

yeahh..tepat sekali... kalo berminat, set tempat ajak kawan2 awk, saye shootkan utk awk dan kawan2 awk..free je..

Nur Hawa Mohd Zin said...

eh yeke ni? tapi saya jauh lah...melaka dan kedah...hehehe

teratakindah said...

hhhuuu jauhnye..... hehe...