..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Thursday, April 21, 2011

Replika Cincin Putra William laris bagaikan pisang panas!!


Owhh...hebat perkahwinan diraja Putra William sehinggakan replika cincin tunang pun laris terjual... hmm harga xlah mahal sangat.RM 29.67 jer...namapun replika... kepada rakyat UK ok la beli cz raja diorang tapi kalo dah melarat serata dunia itu benda luar biasa...Popularity Putra William kini merentasi lautan dunia...kalah artis.. tambahan lagi menjelang Royal Wedding yg bakal berlangsung dengan pilihan hatinya.. Semoga bahagia lah..Jangan setahun dua kawin dah CERAI..
Masih kehangatan menjelang Royal Wedding Putra William, teratakindah sediakan bingkisan tentang Replika Cincin pertunangan yang menjadi kegilaan penduduk London.. zzazzzz....

(Petikan diambil dari akhbar KOSMO edisi 21 April 11)



LONDON - Replika cincin pertunangan Kate Middleton yang akan berkahwin dengan pewaris kedua takhta Britain, Putera William mendapat permintaan tinggi dengan dijual pada harga £6 (RM29.67), lapor sebuah akhbar semalam.

Harga sebenar cincin pertunangan batu nilam 18 karat dan berlian itu kini bernilai £250,000 (RM1.23 juta) berbanding harga asalnya £28,000 (RM138,462) pada 1983 semasa bapa William, Putera Charles memberikan ia kepada bakal isterinya, Puteri Diana yang juga ibu William.

Replika cincin itu dikeluarkan oleh syarikat Debenhams ekoran permintaan tinggi daripada pelanggan dan ia menyatakan tidak mampu menghasilkan stok untuk simpanan peniaga dalam tempoh yang singkat.

William dan Middleton akan akan berkahwin pada 29 April ini. - Agensi

5 comments:

cik eja said...
This comment has been removed by the author.
cik eja said...

hik2..cantik tu cincin dia. xde jual kat cni ke?

Teratakindah said...

hmm kalo ade best jgk kan? teratakindah bleh jadi ejen..masyukk

mama aini said...

cincin tu mahal n exclusive..sayang dah nampak cam tak berharga ngan ujudnya cincin tiruan tu...ha 3x..telur tiruan pun china buat juga..hikk..hikk

Teratakindah said...

hee...hmm nanti silap2 pengantin tiruan pun ade jgk..wahahha...