..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Monday, April 18, 2011

Ahad yang sengal...


Assalamualaikum....waa...diam xdiam ujung minggu berakhir... adakah hujung minggu anda dipenuhi dengan mimpi2 indah...ataupun anda beroutdoor, Berchating, mkn, menonton wayang?? hmm xpe la asalkan ianya terisi dengan benda berfaedah yer...


Ari ahad yg baru sejam meninggalkan kita nie, mengungkap banyak kenangan.. Ari ahad tu juga adalah ari yang sengal jgk...entah la nape i kate cmtu..hehe... Bermula dengan pagi after solat subuh sambung bermimpi sampai jam 9.30am..kemudian bangun melawat rakan2 blogger..after that makan tengah ari... Arini juga merupakan hari kemalasan bagi teratakindah yang sememangnya hanya lepak diteratak yang indah saban hari diujung minggu jika xde aktiviti..

Kemudian Teratakindah berlappy di Oldtown bersama salah sorang admin pixelBUROK team iaitu mr.hashim... Lepak sampai sakit mate tgk skrin 14 inci compaq CQ40 nie... Malam after Magrib teratakindah bersukan... hehe macam biasa la badminton... selama 2jam kuar peluh, kami lepak minum kat warung tepi pusat sukan di Sri Gombak...


Sekarang dah de kat umah.... huuhh saje je nak bekongsi kat semua pelawat yg sudi membaca... tq all...Korang memang sporting.Pasal tajuk entry kalini buat faham jer la..sbb xtau nk letak tajuk pe kat entry awal pg buta nie... Minggu depan mungkin entry lagi hebat menjelang ujung minggu teratakindah...sbb mungkin pixelBUROK akan berouting lagi.... tungguuu.... jumpa kami di Facebook...

2 comments:

zures said...

Salam pagi isnin...isnin dah tek sengal dah....kerja bertimbun nak buat..

josrevalution said...

salam kenai sini..pagi isin aku plak cuti..huhu..best video clip tu..folo u blog..pls folo back yer...tq,,
cara hanya tajuk post sahaja yang terpapar bila label diklik

Avast AntiVirus 4.8 PROFESIONAL Full + Life Time Key