..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Thursday, April 28, 2011

Lukisan Kreatif 18sx

Huuhh...sekali pandang macam wanita-wanita tersebut berpakaian..tapi sebenarnya lukisan kreatif pada badan mereka tanpa memakai seurat benang... Minda kreatif kita mungkin melabelkan ianya satu hasil seni yang superb dan kalo dikomesialkan pasti bapat perhatian dunia..Tapi kalau difikirkan diruangan minda yang lain, ianya dianggap kurang bermoral..sbb jadikan tubuh wanita sebagai bahan ujikaji mereka.. Tapi bagi pendapat artistik eropah kuno, struktur tubuh wanita dianggap apstrak..sbb itu la banyak terdapatnya patung2 bogel wanita di sekitar Eropah...zzaazzz....

12 comments:

blogtilldrop said...

bagi eropah yang maju maji konon-kononnya, .. selalu manjadikan wanita sbg bahan atau objek... sebegini...

Nur Hawa Mohd Zin said...

tu sume lukisan atas badan ke? ish..bagi mereka ok..tapi bagi perempuan malu tgk

Khadija Sakaria said...

mmg lah sgt kreatif. HUHU

Teratakindah said...

bkn cik awe je malu nak tgk...bahkan semua kaum wanita malu bila mrtbt mrk dieksploitasikan mcm kacang bila dibukak kulitnya...

MaMa AiNi said...

oh..no..no tak sanggup mama nak tenguk..

Teratakindah said...

hehe.....kretif kan??

Aida Omar said...

alamak..maloo nye saya nak melihat..
tapi sgt kreatif.. cayalah!!

Teratakindah said...

tapi percayalah....bukan saya yg lukis..wahahaha...

kucarkacir said...

seni itu indah..haha
tapi kan.......
camne die lukis kat part anu tu??
ish ish ish..

Teratakindah said...

mesti dgn penuh ketelitian kan?? hehe..

Aida Azryn said...

aiyooo.. =.='

Teratakindah said...

tekejut ke??hehe..disebabkan entry kalini sgt menjengkelkan akal, entry baru bakal menyusul..