..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Saturday, April 30, 2011

Hadiah bermakna dari Ratu Elizabeth

kediaman rasmi diraja, Buckingham Palace.

Waaa..berlangsungnya majlis gilang gemilang di Kota London semalam, Putra sulung Mendiang Diana, William selamat disatukan dengan pilihannya Kate Maddleton... Kurniaan bermakna buat rakyat London apabila dapat melihat sendiri putera raja mereka di satukan..

Keluar dari Westminster Abbey

Petikan dari Akhbar Metro edisi 30 April 2011, telah menganugerahkan kurniaan Duke of Cambridge dan Kate dengan gelaran Duchess dimana kurniaan tersebut lebih kurang pangkat paling besar dalam institusi kerajaan... Jom kite layan bingkisan dari akhbar tersebut...

LONDON: Putera William diiktiraf sebagai Duke of Cambridge pada hari perkahwinannya, semalam oleh Ratu Elizabeth II dan Kate Middleton pula mendapat gelaran Duchess of Cambridge sebaik mereka berkahwin, kata sumber Istana Buckingham.

“Ratu Elizabeth hari ini (semalam) mengurniakan gelaran duke kepada Putera William. Gelarannya adalah Duke of Cambridge, Earl of Strathearn dan Baron Carrickfergus,” kata sumber istana. “Putera William menjadi Duke of Cambridge dan Catherine Middleton, Duchess of Cambridge,” katanya lagi.

4 comments:

mama aini said...

UNTUNGKAN JADI putera william tu...ha2x..tapi kadangkala hidup tak seindah impian...

Fantastic Ajane said...

some people is lucky than the other... kita pun lucky juga sebab of what we have kan...:) congrats pada mereka la..:)

ati shariffuddin said...

huhu~ kawin dpt pgkat.. lepas tu media akn kejar smpi la masuk dalam tanah..
privacy akan ilang.. :) tpi xpe.. tht's the perks... i guess

Teratakindah said...

setiap yg manis pasti ade pahitnya....