..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Tuesday, January 13, 2009

Time Kaseh kpd student2 saye

haluu...ok 1st cekgu nak ucapkan time kasih coz melawat blog cekgu nie... terutama kpd Yasmeen dari 3Kretif dan Nasrullah dari 3 Optimis sbb diorang nie jadi guest blog saye..


Attn to: 3Optimis, 3Kretif, 3Aktif, 3Dedikasi, 3Tekun, 3Unggul

ok saya nak mate pelajaran pendidikan seni semua sediakan:
  • 1Buku nota (kecik je yg penting paling murah)
  • 1Sketch Book (nak pakai yg thn lepaspun xpe saya tak kesah)
  • Buku teks (saya xpaksa awak nak beli tapi pastikan masa saya, 2orang 1 buku kalo xde suka ati la nota saya sendiri akan bagi)

p/s: tolong sampaikan kepada kawan2 yang lain..tq

No comments: