..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Monday, January 12, 2009

Diari seorang guru...

hehe serabut je muke..time nie tgh xsabar2 nak balik...



hmm arini hari isnin..pelagi perhimpunan la.. hehe pagi tadi ade acara sambutan maal hijrah peringkat sekolah...penceramah die didatangkan khas dari UIA.. best ar ceramah yg diberikan.. Arini,saye dapat watikah perlantikan yg mengesahkan saya guru sandaran sekolah berkenaan..ape da dah seminggu mengajar baru arini dapat watikah tu..


Secara rasminya saye bergelar guru GSTT





Dulu mase skolah tgk cekgu tulis buku nie skang saye pun tulis buku nie..hehe



1lagi kelas yg saya mengajar dan baru arini masuk iaitu 3Optimis.. hmm kelas nie kategori golongan cerdik pandai... mcm biase saye xmengajarpun!! wahaha cume menyembang sambil bergelak ketawa bagi mengeratkan hubungan antara guru ngn pelajar.. hmm nak komen skit budak2 kelas nie...kelas nie sporting labis!! dan otak diorang highclass la! pe je saye tanye sume tau..sampaikan teka teki yg susah saye bagi pun die bleh jawab.soalan die "dalam banyak2 air,air ape paling berat"..selamber je ade sorang pelajar pmpn nie jwb ngn betul..terkejut jgk saye tapi kontrol..sbb pe saye ckp camtu??sbb sebanyak 10kelas saya masuk sebelum nie termasuk kelas form4 & form5 sume xleh jawab..


pelajar kelas 3 Optimis

7 comments:

[yAN!e][pUTraJAya] said...

uish...tu dia...
cikgu sempat lagi ambik gambor...

dah tak sabar nak balik ek...

hehehhe

(^_^)

::_Yanie Putrajaya_::


*********************************

NaDiaHaNuM~ said...

uiks..air ape yg paling berat?hahahahaaha...
malunyee ngn dak form3.. :P

Dyana said...

hai cikgu...waaa...encem cikgu....mtk gule2 buleh??hehehehe....

Anonymous said...

ape da..dah tentu soklan teka teki ko tu dah bocor..wakaka

*geng,nanti kalau chegu yg prasan ensem tu masuk,mesti dia bagi teka teki..ha,ini jawapannya..eleh soklan radio sinar FM* bwahahaha

m.nasri said...

sudah ar che bad xpayah la nak sembunyi identiti..saye kenal sgt la..wahahaha ape barang komen xtulis name...

lea_meEra said...

0okie do0kie~!!
tp ape jwpn utk teka teki 2???
^___^

m.nasri said...

jawapan die...air cap badak la... sbb badakkan berat.wahaha