..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Monday, January 19, 2009

Hari ini hari touching cekgu!!

ape da tajuk die...xbest langsung.. touching cikit je ngn budak2 kawad bomba..cakap nak wat latihan kawat, penat saya datang nak pantau pastu xjadi..penat saya datang dari jauh tau..tapi xpe la markah koko awak sume ttp saya bagi tinggi...

hah arini mcm biasa latihan budak2 bola sepak sekolah..tgk ar camner diorang berlatih.. nie salah satu latihan yg saya bagi..sume nie pasukan bola sepak bawah 15..

5 comments:

alia yasmine said...

saye selaku wakil geng bmba ingin memohon ampun dr cekgu sbb lthn kwd tu x jdi... soryx10000.. =)

Teratakindah said...

hehe tau pun...xde la cikgu xamik ati pun.. saya nak kawad bomba dapat juara lagi sukan nie k..setiap kali awk kawad saya turun...

sharamli said...

jgn t0uching2.........

Anonymous said...

apa brg beb.
meh aku pancur kan air dari pili bomba buat sejuk hati..bwahaha

jom la malam ni g stadium!
ada bran?

Anonymous said...

hihi
sian nye cikgu

xper
cikgu
maybe diorunk ade mslah kot