..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Wednesday, January 7, 2009

Selamat Pagi Cekgu!!!

hahaha...arini genap 2hari saya bergelar cikgu..ala cikgu sandaran je.. saye mengajar sesi pagi kat Sekolah Menengah Kebangsaan Gombak Setia... Arini saye masuk kelas 3Aktif...ganti cekgu pendidikan seni kelas tu sbb jadual mengajar saye xsiap lagi. bile nak ciap xtau la...subjek yg nak di ajarpun xbagi lagi...


Perhimpunan pelajar ptg



hmm bebudak kalas 3Aktif nie mcm2 kerenah..tapi saye selesa ngn diorang xskema sgt biase2 jer.. 1st masuk saye ditanye pelbagai jenis soalan contohnya name,umur ,status.. budak2 3aktif mmg best..harap2 dapat mengajar kelas nie...

Balik sekolah kol 1.40pm.. hmm pastu saye gi Jusco sbb nak beli baju batik..sbb setiap hari khamis kene pakai da..gambar baju batik nie sbnarnye malas nak tunjuk tapi permintaan Nordayana, saya letak ar untuk tatapannya dan untuk tatapan blogger..wahaha



Baju Batik baru beli!!!

4 comments:

sharamli said...

ye la..dh dud0k klas 3aktif..kna r aktif..hik3

Dyana said...

wahh..dh jadi Cikgu yer.....best nyer........;)

susu said...

salam...wahh..bju batik bwarna hijau..nice..smoga maju jaya..

pengalaman selalu mematangkan seseorang, pengajaran seringkali melukakan tetapi selalu memberi kesempurnaan dalam sebuah perjalanan kehidupan seseorang dan menjadikan sesuatu perhubungan tinggi nilainya...

Luth Textile said...

cantik baju batik itu..
hijaww gitu