..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Sunday, January 18, 2009

Kotornya...

assalamualaikum... hmm arini saye nak cite skit pasal kualiti air diselangor nie khususnya di gombak yakni rumah saye... kat umah, saya pakai penapis ari yg bentuk mcm roket tu (seperti dlm gambar)..ini kerana kualiti air yg rendah... sebulan sekali penapis tu saya akan cuci.. jgn terkejut yer kalo saye tunjuk warna sebenar di lembahkelang nie...

bagaikan warna teh o yg pekat dan likat. huh kotor sgt.. kalinie saya sempat merakamkan beberapa keping gambaru utk mensahihkan setiap dakwaan saya....



Proses mencuci (songsangan arah tembakan air) dijalankan sebulan sekali....







huh kotornya...ingat ye sume penduduk diselangor nie..pasang filter sebagai penapis air khususnya untuk mkn+minum...

2 comments:

Aku, Kau & The Geng said...

cepat mati oooo klu ini mcm......

mrs popo~ said...

wooo..kotor glerr..ish2..