..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Tuesday, January 27, 2009

Road To Cameron Highlands




hmmm...penatnyer.... ngntuk pun ade..panas??a'ah la...hehe 2 hari mengigil kesejukan tibe masenya ke suhu normal dan jalani kehidupan seperti biase di selangor darul ehsan yg tercinta nie.. rindu suasana nyaman dan sejuk Cameron Highland..mesti menjadi buaian mimpi indah bila terkenang keadaan disana...wah..ayat xleh bla.. ok la lets talk about "Pengembaraan ke Cameron Highland @ Road To Cameron Highland".. p/s:bunyi mcm mencabar je..padahal xpun...hehe



Bermula dgn perjalanan dari rumah jam 8am...kami bermalam selama 2 hari 1 mlm kat sana (Sri Juliana Chalet)..yg bestnye planing last minute...huh mencabar betul..dah la esok nak gi mlm baru terkial2 cari otel..pe lagi penuh la...fhm2 jer la Thn Baru Cina nie..sib bek ar ade jgk rezki kami.. tapi ape yg teristimewanya pengembaraan kali nie ialah,kami dapat tegok kejadian Gerhana Matahari Separa..Live beb!! hmm kat bawah nie gambar2 sepanjang berada kat sana...


Fenomena Gerhana Matahari (tgk betul2 kat sebelah cahaya terang bersebelahan dgn tompokan awan itam..akan nampak matahari yg berbentuk bulan sabit..)


Shopping Lagi!!

Minum dulu kat BOH Tea Center


5 comments:

Dyana said...

wahhh.....best nyerr honeymoon kt cameron...................nak itotttt....leh mkn strwbery....cium bunge ros.....errmmmmmm....nyaman jer.....

bile nk ajk Dyana plak g sne???hehehehe......

chEMPAKA said...

xajak i pun g sana ek...janji nk bawa..leh jmpa bakal maertua

m.nasri said...

To:mizz dyana... hmm xpe nnt saye bawak miz dayana jejln area cameron k...insyaAllah...

m.nasri said...

To: chempaka hai..hehe alo saye gi 2hari1mlm ngn family..best tau..jom ar ajak sume blogger lain..hehehe

aZuRa AhMaD said...

hi nasri..kak zura pun baru jer balik cuti di cameron..bestkan?tapi kak zura pegi awal seminggu sblum raya cina...sbb time tu x ramai org..best sesgt....