..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Saturday, May 21, 2011

Teratakindah mula berjinak dengan pelaburan Emas??

hehe....org kate income selalu shot tiap bulan disebabkan kenaikan global...Harga emas makin hari makin naik..kalo jatuh pun tetap naik balik..dengan hanya bermodalkan RM19 000 atau 5 Lot bersamaan USD 5000, bleh la start berlabur..hehe nampak besarkan? Ala pinjaman jerk.bank rakyat ade koperasi ade...xkesah asal berbaloi..ini bkn mcm bsnz pakmantelo erk. Saham emas ni trade by FA markets (seangkatan dengan BSKL) ..trade 24jam merangkumi Asia, Euro, dan US..(hari2 la tgk bsnz news kt TV)

Dalam satu hari...ok la keuntungan profit mencecah $50-$100++ bersamaan dengan RM 150-RM300++ tak termasuk berapa banyak trade dalam satu hari..jumlah profit tersebut akan ditotal kpd 22hari bekerja… boleh la tambah pendapatan bulanan skit…hahaha….Alhamdulillah rezki..tapi zakat jgn diluper. Aku tak risau sbb aku sndiri yang daftar dan main saham nie…bleh jer bagi broker saham buatkan…tapi aku dah gi kursus saham nie, bek aku buat sndiri..lagi masyukk.. Papepun…Naffnang tetap tidak akan dipinggirkan dan akan terus diperjuangkan dalam dunia blogger seperti biasa,walaupun aku dah kedunia pelaburan emas nie..heheee

Diingatkan berhati-hati kalo nak melabur…sebab setiap pelaburan ada r

isiko..setiap risiko bergantung kepada broker..jadi pilih broker yg jujur..insyaAllah maju sampai emas dah xwujud didunia nie..aku xpakai broker…sbb aku buat sendiri..wahaha hidup bia jujur sbb, Tuhan akan bayar cash kat akhirat nnt kalo buat khianat..nauzubillah…

Nak tau lebih lanjut pelaburan emas nie email jer teratakindah di… mnasri86@live.com

p/s:Dengan kerjasama Koperasi Wawasan Malaysia, penjawat awam dapat la kemudahan pinjaman..


Emas Dunia turun naik...

Profit

No comments: