..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Thursday, November 4, 2010

sedih...

Assalamualikum kepada semua pembaca setia teratakindah.com.. hah pekabo semua.. diam xdiam hujung minggu bakal bertemu kita lagi.. Cutipun agak panjang untuk memberi kesempatan pengganut Agama Hindu menyambut Deepavali.. Happy Deepavali kepada semua kaum india di Malaysia...

Entry kali nie berbau kesal dan yang penting bukan untuk menyebelah mana-mana pihak tetapi ini la realiti seperti dizaman Rasulullah dahulu..Tetapi yang memeranjatkan zaman kini, ia berlaku sesama agama, sanggup menjatuhkan air muka dan membuat spekulasi tanpa sebarang bukti yang sahih..Tambahan lagi yang difitnah itu adalah salah seorang ulama' yang sentiasa membawa manusia kejalan Allah.Lebih menyedihkan ada dikalangan pihak tertentu membuat diolog keatas gambar-gambar tersebut dengan ajukan yang boleh menjatuhkan kredibiliti seorang ulamak tersohor negara.

Jika itu dianggap suatu suapan yang menjadi sentiment utama meraih sesuatu,kenapa ianya dilangsungkan dikhalayak ramai dan secara terbuka..Adakah sesetengah pihak bodoh dan jahil tentang agama? sampaikan keliru wang ehsan meraih sesuatu dengan Zakat yang dizahirkan untuk orang-0rang tertentu dalam situasi tertentu. Sedih sungguh hati ini bila para ulama' diperlakukan sebegini..

Sedih...sangat sedih...

5 comments:

Hanis Azla said...

sedih sgt dgn apa yg berlaku skrg..

Nad Rahmat said...

betul2 sedih...

Teratakindah said...

sabar je la kan..."berat mata memandang berat lagi bahu yg memikulnya..."

Unknown said...

Salam....

Kerana Pangkat...Manusia Lupa Segala-galanya...Sanggup Memfitnah Sesama Sendiri..

Teratakindah said...

hindarilah fitnah...