..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Tuesday, November 30, 2010

PHOTOGRAPHY CONTEST by www.afundee-photography.com

Assalamualikum semua...

Dunia photography menjadi sesuatu yg makin diterima umum.. Teratakindah menerima tempias tersebut dengan mengambil inisiatif dan mempelajari dari dunia maya dan juga pembacaan majalah-majalah berkaitan photography..

a fun dee Photography salah satu blog lawatan teratakindah saban waktu bagi mendapatkan tips2 menarik oleh otai dalam bidang tersebut.. Minat membuatkan teratakindah menjadikan ia suatu hobi yang sihat. Lebih kurang 3 bulan lepas teratakindah berjaya memiliki DSLR sendiri..

a fun dee Photography juga telah menganjurkan contest yang menarik. Jom kite tgk syarat2 die..yang menariknya tarikh contest dilanjutkan sehingga lewat malam ini..


Teratakindah mempertandingkan photo ini sebagai pengkongsian bersama:



Gambar ni Teratakindah ambil disekitar putrajaya.. Apa yang menariknya dalam gambar ni teratakindah ingin menonjolkan refleks atau pantulan cahaya lampu pada tasik. Pengunaan Tripod dengan pelarasan "bulb" pada shutter speed, juga dikenakan angle yg seimbang antara 2 medium antara air(tasik) dengan udara(darat).Pengunaan ISO 100 dengan format RAW menjadikan gambar lebih menarik dengan peratusan noise yg rendah. Gambar 100% mentah tanpa sebarang editing menepati syarat-syarat contest.

6 comments:

suzie rahman said...

subhanallah cntik nya.. gud luck yer

Aida Azryn said...

whoa! sangat nice shoot! gudluck ya! :)

Kalamhati said...

subhanallah..mantop..semoga berjaya ye..=)

mizct10 said...

cantik ngat..gud luck gak...

Teratakindah said...

TQ TQ TQ TQ semua blogger yg sudi komen..

mizct10 said...

wlcome....(~_~)