..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Friday, November 19, 2010

Case of the Stolen Keys to Tron: Legacy by TGV

MAAF!!
KAMI HENTIKAN SEKETIKA KEGEMBIRAAN ANDA





Ini berita yang kami baru terima tentang kecurian misteri di TGV tempoh hari..kecurian kunci yang berlaku di sebuah bilik projektor pawagam TGVdi ibu kota pada jam 7.30pm, 15 November 2010 lalu menjadi semakin membimbangkan. Ini berikutan Tayangan Tron: Legacy yang akan menemui penonton tidak lama lagi!! (17 Disember diseluruh pawagam TGV).




Menurut penjaga bilik projektor tersebut, sekitar jam 7.30pm pada hari kejadian kunci yang disimpan ditempat khas hilang sebaik sahaja beliau keluar dari tandas. Ini menyukarkan lagi apabila bukti-bukti kecurian masih sukar diselongkar. Terkini beberapa helaian rambut berwarna kuning-kekuningan ditemui sekitar tempat kejadian. Bukti tersebut dibawa ke Jabatan Forensik Nuffnang untuk dibedah siasat.

poster



Kepada sesiapa yang ingin membantu dalam operasi mencari kunci tersebut boleh membuat demikian dengan melayari www.facebook.com/TGVCinemas dan pastikan anda mengikuti klu-klu yang mungkin dikeluarkan hasil siasatan tersebut..Ganjaran lumayan ditawarkan iaitu Private Screening Hall, TV Panasonic 50” 3DTV, Komputer riba, dan banyak lagi ganjaran lain kepada sesiapa yang menjumpainya.

Teratakindah.com bersama nuffnang turut bekerjasama membanteras kes tersebut..

2 comments:

buat duit said...

Berdasarkan cerita kejadian..kunci hilang ketika keluar dari tandas..ntah-ntah dah termasuk lubang tandas kot..hehe

Teratakindah said...

haha....