..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Monday, October 25, 2010

Mylensa

Secara rasminya saya telah melancarkan sebuah lagi blog yang memaparkan gambar-gambar terpilih sepanjang penggiatan langsung dan tidak langsung dalam dunia Photography ini.. Bertujuan untuk berkongsi secebis pengalaman dan tips juga komen-komen dari Photographer tegar diluar sana.. singgah sejenak di teratakindah dan teruskan langkah anda ke mylensa.com

Create your own banner at mybannermaker.com!

5 comments:

Scya LollitA said...

waa bestnye !
jelesh jelesh h0h0

teratakindah said...

hmm datang selalu tau..jenguk2 dan komen pe yg patut k..tq

noreed said...

wow. bestnya.suka2.nak amik gambar mcm tu tak reti.so,tumpang tgk hasil tgn org.we want more! we want more!want more picture! ;P

teratakindah said...

hehe....ok nnt saye update gambar2 baru..tp kene rajin2 datang melawat la ye..time kasih

Anonymous said...

hye teratakindah...
nice pic...btw, sy agak terkejut sbnrnye ngk pic lady-d..
for me, lady-d manis sgt bertudung...
hope still bertudung..
kan sesuai dgn taste awk selame ni..hopefully la...but i know x smstinye free hair bad gurl rite??
keep it up..
good job.