..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Monday, February 28, 2011

Susu wanita jadi ice cream????


Terkedu dan terkejut bila terbaca artiket akhbar tempatan edisi 28 feb 2011 yang memaparkan satu lagi benda pelik orang barat yang sangat pelik..wahaha diorang nie dah xde idea sgt ke sampaikan sanggup menjadikan susu wanita sebagai menu terbaru mereka..

Jom kita baca skit artikel tu...

LONDON - Sebuah restoran di sini menjual aiskrim yang diperbuat daripada susu badan wanita, lapor sebuah akhbar kelmarin.

Restoran tersebut yang terletak di Covent Garden menjual ais krim pelbagai perasa itu pada harga £14 (RM68.86) dan diberi nama Baby Gaga.

Pihak pengurusan aiskrim itu kini mencari lebih ramai wanita untuk membekalkan susu badan dan diberikan upah untuk tujuan tersebut.

Wanita yang mengeluarkan susu badan sebanyak 283.49 gram akan diberikan wang sebanyak £15 (RM73.77).

Salah seorang pembekal susu itu, Victoria Hiley, 35, dari Leeds menyatakan dia pada mulanya melihat iklan yang menyatakan bayaran akan diberi kepada wanita yang boleh membekalkan susu badan.

"Saya ketawa (apabila melihat iklan itu)," katanya.

Menurutnya, jika golongan dewasa mengetahui betapa sedapnya rasa susu badan, ibu-ibu yang baru melahirkan anak akan lebih bersedia untuk menyusukan anak.

- Kosmo


Waa... macam2 la zaman skang nie.... kalau ikutkan logik, berapa banyak ibu2 yang sanggup memerah "nenen" mereka untuk diperdagangkan bagi sedikit keuntungan... Kesian bayi2 mereka kalo dapat tau susu ibunya diperdagangkan... Pelik yang sgt ajaib.. harap jangan la berlaku di Malaysia..ye la negara yang berbilang bangsa dan agama kene kuatkan lagi la pemantauan... Bayangkan kalo susu orang negro..woowww...


4 comments:

Cayril Ikhwan said...

aku nak nenen jugak..yum yum

Teratakindah said...

nenen lembu xnak ke!!!!! haha

jambancomel said...

erkk ade jugak bende2 camni eh ,macam2 dunia zaman skang neh ek

Sizzling Suzai said...

mmg BENGONG!! "~~