..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Monday, February 28, 2011

Blog vs Entry

Gambar: mr.google

Assalamualaikum dan salam keamanan dari Teratakindah.. hmm Teratakindah teruja bila melihat perkembangan pesat jaringan internet terutamanya dalam halaman2 sosial seperti blogger, facebook dan macam-macam lagi lah..

Bila kita terjebak dalam dunia penulisan blog secara langsung mahu pun tidak, "entry" menjadi igauan saban hari. Entry yang bagus dan sentiasa di update akan menerima trafik yang banyak dalam sesuatu masa..tidak kurang hebat bila isu-isu menyentuh soal politik dan seksuality yang kini mula merebak dikalangan blogger tegar.. Entry juga suatu makanan kepada Blog.. blog yang tidak berupdate dianggap mati..

Sebenarnya teratakindah xde modal nak menulis malam nie..ok la tu sedikit sebanyak boleh berceloteh dalam ruangan maya nie.. actly, dunia blog ni penuh warna-warni.. sejak 2008 Teratakindah mula bertapak dalam dunia penulisan ni, banyak info2 dan tips2 yang berjaya menumbusi ruangan fikiran.. terima kasih dan tahniah kpd semua blogger...

No comments: