..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Wednesday, January 12, 2011

payung pelangi vs Lady'd

Assalamualaikum para blogger semua...

Actually gambar yang teratakindah terbitkan dalam entry kali ni sebenarnya dah lama cume baru je edit-mengedit. ye la bahannya ada cuma belum dimasaksama la dengan gambar yang mentah dari cam ditranformasikan menjadi gambar yang agak "cantek"... Ye la xkan la teratakindah ingin hidangkan makanan mentah untuk para tetamu kan?

Macam biasa la model yang sama Lady'd... bertempat di Kepong, bertemakan santai berbaju kurung..hahaha baru balik dari majlis rasmi... walaupun shoot yang tidak dirancang tapi Lady'd tetap mau posing...perut dah kenyang, posing la sebagai pembakar kalori..hehe... jom layanzzz...

de'rainbow  umbrella
de'rainbow  umbrella
de'rainbow  umbrella
de'rainbow  umbrella

9 comments:

kyle said...

cantek gambar pertama!

Teratakindah said...

tq....

putrasharif@gmail.com said...

Wow...amazing, sya suka kesemua pic tu..tp paling cool yg 3rd tu..sya suka tenung photo sebegini sebab 1st ada unsur penceritaan tersirat, 2nd mengajak audien berfikir apa yg hendak disampaikan o photographer 3rd caya la bro, mcm tyco Bustamam dah ni..

Teratakindah said...

hehe...wow tq en.shatra... saya baru jinak2 dlm bidang nie... saya sentiasa blajar secara xformal dari otai2 photo macam en.shatra...

Miss Meen said...

nice uh !!! ^_^

noreed said...

nice shot

Teratakindah said...

tq semua....

Tieah Madian said...

Cantik..
Kalo photoshoot mesti guna payung colourful tu kan..
Suke3..
Gud job bro..

Teratakindah said...

hehe...payung murah je rm20... beli kat MAHA 2010 aritu..