..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Friday, January 7, 2011

If I Were the Green Hornet

haluuu...pekabo semua blogger... entry kali nie teratakindah nak ajak rakan-rakan blogger terutama kepada nuffnangers yang nak bersama-sama terakindah berimaginasi..


Green Hornet

hmm kalau lah saya jadi superhero...kan best.... Tapi kali nie saya nak angankan jadi GreenHornet..ala mcm dalam poster diatas nie.. apa saya nak buat? mesti la pertama untuk jaga keselamatan negara macam Batman, Superman, Spiderman.. tapi sebelum tu saya kena pikirkan tempat pensembunyian..ye la saya nak jadi macam batman "low profile" hehe... kalo Batman ada gua...takkan saya pun nak tinggal dalam gua? nanti kelawar gigit...sakit woo.. kalau Spiderman pulak, buat sarang spider atas banggunan..wooo saya gayat skit.. hmm

Kalau saya jadi superhero saya nak buat satu pakatan ahli2 super hero.. ye la....senang la skit kalo penjenayah terlampau banyak, contact je la...takpun sms je lagi murah...sebulan sekali kami akan berkumpul buat meeting tentang keselamatan dunia..setahun sekali kami buat familyday macam dalam gambar dibawah nie... hehe


gambar:google- pakatan yang akan saya bentuk..hehe

Kalau saya jadi superhero, saya nak bentuk senjata sendiri.. saya nak pergi jumpa harry potter nak pinjam jaket halimuman die..senang lah nnt kalau berlawan dengan musuh, boleh pakai.. kemudian saya nak ada kenderaan sendiri.. mudah untuk bergerak.. waaa...

Bestkan angan2 saya..hehe...ok lah cukup cukup cukup..jangan berangan lebih-lebih.. Tak sabar pulak menantikan tayangan The Green Hornet yang bakal temui penonton dipawagam pada 27 januari nie.. Teratakindah juga berbesar hati menerima cabaran bagi merebut tiket tayangan perdana
The Green Hornet dari Nuffnang!!!!!! hah kepada semua Nuffnangers diluar sana..jom meriahkan contest nie... bukan saja tiket tayangan perdana tapi Sony Walkman mungkin menjadi milik anda... | link |

No comments: