..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Sunday, July 18, 2010

Produk best punye....

hmmm...world cup dah pun abis...semua org mula kehidupan asal...kalo di Malaysia, rakyatnya dah xminum kopi lagi dan xlambat gi keje lagi...kalau di Afrika Selatan pulak, Bas2 awam kembali lengang xpayah nak berebut naik bas sebab ramai sangat pelancung...Begitu la fanatiknya Piala Dunia...

Ok la teratakindah pun dah "tutup kedai" piala dunia.. Arini teratakindah nak berkongsi dengan penggemar produk kesihatan yang bermacam-macam jenis dan bermacam-macam kegunaan. Teratakindah xnak cite yang bermacam-macam sangat sebab tak semua produk tu betul-betul mendatangkan impak yang positif kepada kesihatan manusia..


Yang terbaru teratakindah ingin mengsyorkan satu produk kesihatan yang mula mendapat tempat masyarakat terutama sekali bagi golongan yang tinggi toksin dalam badan... Bukan tu saja....produk nie juga sesuai untuk melegakan sakit sendi, mengurangkan alahan , menstabilkan tekanan darah tinggi , melancarkan pengaliran darah dan menghilangkan lenguh-lenguh badan...


Mula-mula tu teratakindah cuba 1set (10pcs) dan hasil membrangsangkan..Ringan badan beb!!! Bangun pagi pun senang... Teratakindah bukan nak puji atas kepentingan peribadi tapi...produk nie memang best..
Blogger Cayril yang mengesorkannya...TQ bro.... nak tahu lebih lanjut... Jom kita terjah blog En.Cayril kite....

Booth Detox Foot Patch by Cayril







1 comment:

Booth Penyedut Toksin Cayril said...

Ramai pengguna memberi malam balas tentang produk ini....mengatakan produk kesihatan ini sgt berkesan dan memberansangkan bagi menghilangkan toksin di badan. produk ini bukan untuk di makan atau pun diminum....hanya perlu dilekatkan di tapak kaki..