..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Friday, July 2, 2010

Skuad Samba diragut...

Goal!! : Goal pertama perlawanan oleh Robinho(Brasil)

PORT ELIZABETH, AFRIKA SELATAN- JULAI 02: Ketua juru latih Brasil, Dunga seperti biasa meletakkan D.Alves bergandingan Robinho sebagai jentera utama bahagian serangan skuad samba. Permainan bersemangat yang ditunjukkan oleh anak buah Dunga membuahkan hasil pada minit ke 10, hasil jaringan Robinho sekaligus meletakkan Brasil dihadapan sepanjang separuh masa pertama.


Tandukan pemusnah: gol Sneijder minit ke 68


Separuh masa ke dua menyaksikan Felipe Melo menghadiahkan gol sulung (gol sendiri) kepada Holland. Pada minit ke 68 sekali lagi skuad samba terus diberi tekanan dengan tandukan Sneijder meletakkan Holland dihadapan sekaligus menghadiahkan pemain terbaik perlawanan buatnya.Brasil makin tertekan dengan lanyangan kad merah terhadap Felipe Melo pada minit ke 73. Asakan yang ditunjukkan dari Brasil tidak membuahkan hasil dengan lorongan yang tidak menjadi Kaka.Permainan yang seimbang kedua-dua pasukan berakhir 2-1 dengan tertewasnya Skuad Samba keatas Holland.


Keluar padang: Kad merah dilayangkan kepada Felipe Melo

No comments: