..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Wednesday, July 21, 2010

Lepak bersama Cayril

Assalamualaikum....

Seorang blogger sentiasa memerah otak untuk mencari idea untuk berblog. Itu ialah kelaziman anda sebagai penulis.. Tak kira lah ia nya formal atau tidak, ianya bekisahkan tentang kehidupan anda seharian dan mungkin juga tips2 penting dan pelbagai lagi info untuk dikongsi supaya blog anda tak bersawang...hehe

Secawan kopi


Semalam teratakindah bersama blogger Cayril atau dengan nama komersialnya Cayril Detox.. ala tokey penyedut toksin tu la.. Saja lepak-lepak minum di salah sebuah coffe house di ibu kota.. Biasa la kalo kami berjumpa, laptop sentiasa disisi..

Sambil melihat gelagat pengunjung dan gelagat rakyat kota dimalam hari, terdetik la ingin cuci mata...hehehe... Ada yang bangga dengan hembusan asap rokok ada juga yang datang dengan fesyen yang agak menghairahkan.. Tapi itu semua warna-warni kota.. yang baik tu ikut lah yang sebaliknya jangan la ikut yer..

huuh..yang menyedihkan harap je ade Wifi, tapi asyik2 terputus..sedey betul la.. mungkin terlampau ramai yang online kot... Kami lepak situ dari jam 9pm hingga 12tengah malam.. makin lewat makin meriah...

2 comments:

asmi said...

waaaa..
ayt cekgu...
bech2...
ajar la syer supaye gne BMT nan baek..

Teratakindah said...

hehe...alo awk boleh buat lagi baik dari saya asmi...pecaya pada diri sendiri..tgk result PMR awk yg lepas, hasil dari kepercayaan diri sendiri..sy ykin awk boleh..