..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Friday, July 9, 2010

FINAL PIALA DUNIA....




Pertembungan dua gergasi Eropah Spanyol dan Belanda diperingkat akhir Piala dunia awal pagi Isnin ini dinanti-nantikan oleh fanatik piala dunia dan juga peminat-peminat mereka. Pertembungan yang seimbang kedua-dua pasukan meletakkan kebijasanaan Del Bosque ketua jurulatih Sepanyol dan Van Marwijk ketua jurulatih Belanda 90 minit pertaruhan diatas padang final piala dunia nanti.



David Villa

Skuad Sepanyol yang mempertaruhkan penyerang utama David Villa dan tidak kurang hebatnya penyerang Liverpool F.Torres. Harapan besar yang ditunjukkan oleh ketua pasukan Sepanyol David Villa meletakkan pasukannya diperingkat paling jauh seiringan dengan kemampuan juru latih kebangsaannya yang berjaya membawa Sepanyol ke kancah final.


Robben


Tidak kurang hebat skuad Orange yang mempunyai penyerang dan pemain tengah yang berpotensi menangkis serangan pihak lawan. Del Bosque meletakkan Robben dengan kekuatan tendangan kaki kiri mampu menembusi gawang lawan.

Turut tersenarai pemenang trofi Liga Juara-juara dan Serie A dan juga pemain tengah Inter Milan, Sneijder mampu membuat hantaran-hantaran tepat mengukuhkan lagi bahagian tengah pasukan.

Saksikan detik sukar kedua-dua pasukan Live di Astro Arena dan RTM 2:30 pagi 12 July 2010.. Siapakah yang bakal membawa pulang Trofi 4 tahun sekali itu? sama-sama kita nantikan.

1 comment: