..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Saturday, September 12, 2009

..::Tukar Duit Baru::..

haluuu..sume blogger...akhirnye sampai la kite ke 10hari terakhir menjelang 1syawal... hmm mcm biasa la bila 1 syawal menjelma sume bank2 di tanahair penuh sbb nak tukar duit...thn nie sy gi awl2 sbb xnak jadi mcm taun lepas byk bank dah abis duit...

tahun nie masuk tahun kedua saye start bagi duit raye kat budak2...tahun nie bajet besar skit dari tahun lepas..hmm... smoga dihari raya ni memberi keceriaan kepada suma kanak2 didunia sbb dpt duit raya..wahahaha.....



begini ar rupa kalo dah xde keje nak buat..duit pun bleh jadi mcm "Lego"..hehe

4 comments:

Cutiesifa said...

wahh byknya duit RM1..
mesti byk budak2 yang tersenyum mendapat duit raya drpd kamu..

skrg bank dah kekurangan duit nak tukar..ayah i nak tukar rm5 pun dah xde..

Wanita Itu said...

nak duit raya gak buleh heee..

Dookie said...

waduh waduh kaya benar ya ni ekeke... kasi la satu ikat rm1 pon boleh la ekeke.. pakcik kayoooo ekeke

IxoR@ said...

bahagian ixora...jgn buat2 lupa tau!