..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Friday, February 4, 2011

Kembali berkarya...

Assalamualaikum para blogger semua... huuhh bukan je berabuk tapi dah bersawang dah laman teratakindah nie..bagaikan rumah usang yang dipinggir bukit nampak indah dari jauh tapi hakikatnya tidak berpenghuni... haha...atas kesibukan kebelakangan ni teratakindah kembali di laman baru entry baru dengan menampilkan projek pixelBUROK yang memasuki fasa ke-2 sebelum kemuncaknya. Alhamdulillah fasa ke-2 berjalan lancar semalam walaupun admin kedua pixelBUROK mr.cayril gagal menghadirkan diri sbb balik kampung..

Dengan menjadikan Lady'd model memperagakan fesyen tudung dan baju muslimah berkontemperori, penaja bersama-sama dalam susunan pemakaian sepanjang 3 jam kami dilokasi.. Bertempat di Taman Tasik Seri Gombak, Lady'd mula mengenakan fesyen mengikut kehendak pelanggan kami.. Syukur dengan rezki Allah segalanya berjalan lancar..projek kini memasuki fasa ke-3 iaitu membentuk laman rasmi dengan menampilkan mr.cayril sebagai mengelola pemblogan yang expert IT...

busana muslimah kontemperori

busana muslimah kontemperori

busana muslimah kontemperori

2 comments:

Kay- said...

kemas!

perjalanan pulang said...

tulis cik kak tulis... tulislah cerita seram ke