..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Thursday, June 24, 2010

England layak ke pusingan Kalah mati....

Jermain Defoe


PORT ELIZABETH, AFRIKA SELATAN-23 JUN: Akhirnya kemarau piala dunia yang melanda England kian pulih apabila England menundukkan Slovenia di Port Elizabeth Stadium semalam hasil jaringan Jermain Defoe pada minit ke 23 seterusnya menjadikan Defoe sebagai pemain terbaik perlawangan.


Permainan bersemangan yang ditunjukkan oleh anak buah Fabio Capello terhasil dengan formasi 4-4-2 dengan meletakkan Defoe dan Rooney sebagai tonggak hadapan pasukan England. England pada mulanya ketinggalan 3 mata dengan pencabar terdekat USA, meletakkan pasukan England ditempat bahaya.



Pendahulu kumpulan C iaitu Slovenia terpaksa akur dengan kemenangan USA keatas Algeria yang sekaligus memusnahkan impian penyokong Slovenia apabila menjadikan USA sebagai pendahulu liga kumpulan C dengan mengutip 3 mata penuh menjadikan 5 mata keseluruhan. Turut berkongsi mata England apabila mendapat 3 mata penuh menjadikan mata keseluruhan ialah 5 dan menduduki tempat ke dua kumpulan C.


2 comments:

MR. SYAH said...

yeah.. england berjaya gak..

Teratakindah said...

yeah!!!!! england da best!!