..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Wednesday, June 30, 2010

Selamat sampai ke tanah air


LAPANGAN TERBANG ANTARABANGSA HEATHROW, UNITED KINGDOM-28 JUN 2010: Pemain-pemain dan kakitangan tiba di Lapangan Terbang Heathrow pada sekitar 6.20 pagi (waktu tempatan) dan telah dijangka untuk mendaftar masuk melalui sebuah terminal khas bagi memberi peluang kepada peminat, pemberita dan pengkritik tempatan selepas kegagalan anak buah Fabio Capello di kancah piala dunia.

Fabio Capello yang juga jurulatih kebangsaan England menyifatkan anak-anak buahnya tidak mendapat rehat yang secukupnya menjelang piala dunia atas sebab saingan liga Inggeris. Dalam suatu sidang akhbar di Afrika Selatan, Capello mengisytiharkan ingin meneruskan keryanya bersama skuad England berikutan kekalahan memalukan 4-1 keatas musuh tradisi German. Bagaimanapun Persatuan Bola Sepak Tempatan memberi tempoh untuk membuat keputusan mengekalkan Capello sebagai juru Latih pasukan ataupun tidak oleh pihak pengurusan.

No comments: