..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Thursday, August 13, 2009

Tag lagi!!! ok saye menurut perintah tuan!!

hmmm atas permintaan blogger Hua Sheng...jadi saye berbesar hati utk menerima cabarannya untuk menjawap sume tag yang mencabar nie!!! sebelum tu saye nak kenalkan rakan blogger yg bagi tag kat saye nie... jom kite terjah blog die... toink2.com



1. Nama timangan anda
....:: name saye kalo ditimbang jadilah timbangan hehehe..jgn marah...ok ar org panggil sy anas ataupun abg chik::..

2. Anda seorang yang...
....:: Periang n mudah didekati ::..

3. Lagu feveret
....:: U're Not Alone (M.J) dan Lagu2 rock jiwang ::...

4. Makanan kegemaran
....:: pada teknikal nye sye nie bedal je sume makanan..hehe tapi yang paling best ayam goreng!!!::...

6. Warna kesukaan
....::: Saye xsuke KUNING...tapi saye suke IJAU::...


7. Benda yang mesti ada dalam beg
.....:: Saye laki xbawak beg pun...tapi kalo dlm wallet mesti ar ade duit n ic n kad2 yang sewaktu dengannya::...

8. Kali terakhir anda menangis
....::: entah xingat la :::....

9. Sikap yang buat anda strezz
....:: entah la...ske ati korang ar nak watpe pun janji idup korang ceria n sihat sentiase::...


10. Tag 6 rakan anda
..::awak..kamu..die..engkau..you..demo..mu..hang hehe maksudnye sume yang melawat TERATAKINDAH::..

7 comments:

hua sheng. said...

haha.xsuke kuning ye??
xpe xpe.
;p

eh soalan no5 tercicir!!

Boo™ said...

kuning tu cntek la.
huhu~

uwmaisarah said...

btol2 kuning chantek~

m.nasri said...

hehe..alo kuningpun saye suke la...cume kurang je...

chimera said...

semua yg melwat ke kena buat? saya tak melawat pun... saya singgah kejap je... betul.. kejap je. tak sempat buat apa-apa pun... heh

m.nasri said...

hah pelagi!!! sape yg menawat blog ini kene ar wat tag yer..jgn lari..hehehe

hua sheng. said...

hoyeh.kuning mmg cantik~
;p