..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Monday, August 24, 2009

..::Contest Top 5 Ramadhan ::..

puasa
-e-card dari teratakindah utk anda-





hmmmm teratakindah nak mengucapkan selamat berpuasa kepada semua pengunjung teratakindah yg sudi luangkan masa di teratak yg xseberapa nie.. hm sempena bulan ramadhan yg menjelma nie teratakindah berbesar hati ingin memberi e-card (kad diatas) kepada semua blogger yg menyertai contest ini..

hmm bile ckp pasal puasa, kite tringat waktu kecik dulu...hehe byk kenangan suke dan duke selama menyambut ramadhan... jadi..teratakindah nak berkongsi cerita blogger tentang kenangan yg xdpt dilupakan masa zmn bdk2 dulu... 5 cerita terbaik akan sy muatkan dlm Blog ini tau!!!! cepat jgn berlengah lagi !!!! saye yakin pasti ade cerita yg menarik untuk kita kongsikan bersama...Top 5 akan menerima anugerah khas bulan Ramadhan dari Teratakindah...

p/s : terbuka kepada semua pelawat Teratakindah...sila umumkan di chatroom atau catatan sebaik sahaja anda selesai menjawab contest ini...Tarikh tutup 3 Sept 2009

24 comments:

CikYana(",) said...

akan ku jwb tag nie
hehehehe

byk kenangan puasa mse kecik
tungguuuuuuuuuuuu

eida~fatiha said...

salam ramadhan tuk teratak indah sekeluarga..

Wanita Itu said...

tag dia wat citer masa bulan ramadhan eh?

heeee..

Boo™ said...

selamat berpose :D

Khairil Ikhwan said...

cite pasal aku buka tudung periuk mase kecik boleh...hehehehhe

Khairil Ikhwan said...

nak nulis kat mana kawan

Farhah Zaidah said...

emm..3 hb eh tarikh tutup..lmbat lgi ye cikgu..hehe..klu x smpat cmne...emm..slamat menymbut Ramadhan Al-Mubarak..

m.nasri said...

hah tulis la kat blog korang...hehe kite tgk mane yg menarik utk saye letak dlm entry terbaru nnt...

IxoR@ said...

Thanks...

Belum ada kesempatan nk jawab tag...sibuk. Skrg ni pun baru balik keja...maaf ye...dah buat tag sy bagitau ok...

Green iS my Soul... said...

salam...
selamat menyambut ramadhan al-mubarak untuk anas sekeluarga...
semoga ramadhan ini dapat keberkatan dari-NYA...
terima kasih utk kesekian kalinya....

J@J@ / Bini The Rock said...

mintak izin amek e-card kamu ye anas...

saya sahut cabaran!!

m.nasri said...

hah bagus jaja semagat cmtu ar yg kite mahukan!!! saye cabar awk!!

J@J@ / Bini The Rock said...

anassss.........
dah siap.

tak smpi 5 mnt saya karang tauuu..
jgn tak tau...
kehkehkehhh!!

m.nasri said...

waa...terernyer!!! huh brani btl...hehe tahniah sbb menjawad..siapakah yg akan terpilih dlm top 5 cerita terbaik..tungguuu..

imHepPie said...

xde knangan...lalala

.::EYMMA::. said...

thanks teratak..aku dah jawap tag awak... see in my blog..

m.nasri said...

tq eymma..hmm setiap org ade kenangan berpuasa tersendiri walaupun berlainan agama n bangsa.... cayalah!!!!

HonEyBuNNy said...

ila nak join tau..ihihi..nti ila wat karangn..pendek je xpa x??ihiihihi......nti tgk tau kt blog ila..uhuuh..nak e kad tu ley x??uhuuh

HonEyBuNNy said...

ok..ila da join dah...bca la kt blog ila..uhuhuuhu

irmasenjaque said...

selamat menjalankan ibadah puasa juga,
trima ksh sudah berkunjung ke blog ku sobat,aku follow ya...mksh

m.nasri said...

To: honeybunNey

Tq ila!!!! nantikan keputusan 3 sept nie tau

..::mrsMeme::.. said...

masa kecik..

hahahaha...

xleh nak diingat..

mcm budak2 waktu tu...tapi mmg budak2 pun..

hahah....

suka.suka.

m.nasri said...

mrs meme..anda dipilih utk manyahut cabaran contest ini!!! hahah

J@J@ / Bini The Rock said...

hari ni 3/9/09......
pembetulan ye cgu anas..bkn Sabtu..tp kamis... xD

so, dah dpt ke juara2 nye??