..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Thursday, August 6, 2009

Jerebu!!!!

Assalamualaikum sume blogger... huh skang nie KL mengalami krisis jerebu plak.. Sekolah saye tidak terkecuali menerima tempias@nasib yang sama... harini saya xbawak budak2 kelas saye ke padang sbb keadaan yang xmengizinkan..ye ar dah ar jerebu tambahan plak skang nie sekolah kami bakal berhadapan dgn krisis yang digeruni dunia skang nie iaitu HINI ataupun influenZa A!! Ramai tu plajar kami suspek H1N1..tadi saya masuk 1kelas nie,skit je kehadiran diorang..separuh kelas demam..bahaya kan?? stiap hari ada je kes budak demam kat skolah..terpaksalah kitorang nie sebagai guru gi anto budak2 tu balik...


Berbalik pada kelas saye tadi..hmm budak2 tu bengang ar saye xbagi diorang men bola arni..padan muke!! hehe... dlm kelas saye bagi diorang men dam, chess ngn sahiba.. tgk ar gambar yang sempat saye ambik tadi...






6 comments:

Boo™ said...

sila suruh murid2 pki mask.
hehe~

hua sheng. said...

yeyy~
tade pjk..hehe.
;p

noor afzan said...

bahaya la skang ni kan..
huhu~
main saidina best~
pikir duit je nanti walaupun bukan duit betul..
hehe~

m.nasri said...

hehe tau pun.... nnt tkt jd mate duitan...

m.nasri said...

hehe tau pun.... nnt tkt jd mate duitan...

As][Mo said...

jgn biarkn murid diselubungi jerebu..hehehe..
bdk² klas aku pun sibuk nak pj je..
klau 1 ari xpj mcm xleh hidup je..
hahahaha