..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Tuesday, November 4, 2008

Jangan ketawa...

hmm arinie kehidupan aku biase je..xhepy sgt dan xsedih... biase2 jer... aku sebenarnyer nak berkongsi cite klaka nie.. ade pepatah mengatakan jangan pandang luaran semata2 (tibe2 jer).. hah tadi ade ar 1 costemer nie dtg nak fotostat..yang membuatkan aku tergelak dlm ati tu sbb name die..name yang terlampau ekzotik..wahahahaha... elok die kuar kedai je bagai nak pecah usus aku gelak... aku nak nasihatkan jgn gelak nama org...xbek tau!! wahahaha

Cube korang tengok betul2 name die...hehe

No comments: