..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Tuesday, November 18, 2008

Aku Bengang....

hah arini aku nak keluh kesah skit pasal tajuk salah 1 akhbar arini yang sgt mengecewakan aku sebagai pembaca..bkn marah kat paper tu @ pengarang die...tapi aku mrh dgn brita yang bertajuk "Tragedi di Nurseri"...(paper Harian metro 18nov08)... aku nak tanya skit..ape fungsi nurseri atau tempat asuhan kanak2 nie?? Free ke??xkan?? mahal plak tu..tapi yang aku kecewa sgt sikap acuh xacuh tentang keselamatan anak2 yang diamanahkan ibu bapa mereka untuk diasuh sementara ibu dan ayah bdk tu g keje...



Comel sgt2 baby nie kan??? al-fatihah...



Aku nasihatkan kat sesape pengasuh2 pusat asuhan kanak2 tolong amik perhatian tentang keselamatan bdk2 bawah jagaan anda... pantang betul aku dengar budak2 yang dihantar ke pusat asuhan kanak2 ni abaikan keselamatan diorg...diorang perlukan perhatian anda...Lupikir la sendiri!!!!

No comments: