..::sekapur sireh::...


Selamat Datang Ke TeratakIndah.blogspot...
Penggantara diruangan maya dengan dunia sebenar. Semuanya dihujung jari anda. Disampaikan dengan penulisan yang mudah sesuai disemua peringkat. Teratakindah sentiasa mengalu-alukan kedatangan anda.






Info@teratakindah

...

Monday, November 3, 2008

Kampus Pompuan GMI...wahaha

Assalamualaikum....
hai sume blogger...huuh arini (2nov.08) hari yang penuh dengan aktiviti.. hmm mule2 aku,spupu aku ngn mmber aku g PWTC ala Pameran Keusahawanan...mane ar tau jd usahawan 1 hari nnt...insyaAllah..doa2kan la yer...

Pastu petang nyer plak aku g anta barang2 spupu aku kat umah baru die.. pastu trus gi bangi sbb anta adik spupu aku ngn mmber die balik kampus (GMI)..penat siot drive arini.. sampai umah kol 12 tgh mlm.. huh xsabar nak peluk bantal bucuk ngn my bebear... k ar aku tido dulu k.. gd nite!!! hah kat bawah nie sume gambar2 kat Kampus Pompuan GMI kat bangi..


Hah nie ar kawan2 spupu aku...spupu aku yang duk paling kiri..


ops sape nie?? alo tangkap gambar skali pun xkan nak gosip kot..

Xleh masuk tu..


No comments: